Op een weergave van Insite heb ik meerdere filters gemaakt, maar één van de filters klopt niet. Die wil ik graag weggooien voor een beter overzicht maar ik heb geen optie gevonden om dat te doen. Kent iemand een truukje hiervoor?
Aha, dan snap ik waar het fout gaat. Ik kan het filter niet (meer) selecteren om te bewerken en ik vermoed dat dit komt door de & in de naam. Als ik in TEST een nieuw filter maak met ene & erin loop ik namelijk tegen hetzelfde probleem aan. Is er dan nog een andere manier om dat filter eruit te halen?
Niet bij mijn weten, persoonlijke instellingen in InSite worden via InSite beheerd, dus ik denk niet dat je een optie binnen Profit hebt. Die instellingen worden ook niet in een browsercache of cookie o.i.d. opgeslagen, anders zou je die nog kunnen weggooien.
Voor de zekerheid ook eens in Sitebeheer-modus geprobeerd?
Het zou inderdaad goed kunnen dat als je de ampersand niet escapet in je naam (hoe dat zou moeten geen idee), dat er geen goede URL gevormd kan worden door InSite om hem te verwijderen. Dit lijkt me meer een casusje voor de AFAS helpdesk om het onderliggende probleem te (laten) fixen, zodat je de weergave weer kan selecteren.
Misschien nog een optie niet-geschoten-altijd-mis: kan je een filter proberen aan te maken met precies dezelfde naam, en dan verwijderen?
Ik heb het vermoeden dat AFAS dit heeft gepatched. Want ik kan mijn oude filter nu selecteren en weggooien en ik kan dit probleem met de & in de filternaam ook niet meer reproduceren.