Jaarlijkse vaste datum document alle gebruikers

Goedemorgen,
Ben vrij nieuw op AFAS gebied en hoop op dit forum veel meer te leren. Hierbij de volgende vraag:

Wij willen jaarlijks op een vaste datum alle gebruikers een compliance formulier digitaal laten ondertekenen (dmv sms bevestiging). Wat zijn de stappen die ik hiervoor moet nemen?. Ik dacht zelf een signaal aanmaken en deze koppelen aan een workflow waarbij de gebruikers een notificatie en het document krijgen. Dit document aanmaken in HRM documentenbeheer.

Zal vast wat zaken vergeten zijn maar hoop dat ik in goede richting zit

Het is goed om te beginnen met een vrij type dossieritem of een huidige variant gebruiken en hierin inderdaad een workflow plaatsen. In de workflow koppel je het gemaakte HRM document en laat je deze digitaal ondertekenen door de medewerkers en als laatst nog een signaal waarin je het datum veld pakt wat altijd de dag van vandaag pakt, deze maak je 2 keer aan. 1 keer als dag van de maand en 1 keer als maandnummer en zorg je dat het filter staat op de desbetreffende maand en dag zodat je niet ieder jaar zelf de datum hoeft in te voeren en naast deze velden natuurlijk de benodigde velden om het signaal een workflow te laten starten met als bestemming de medewerker.