Onlangs zijn wij er achter gekomen dat de inrichting voor opbouw perioderecht over geboorteverlof, niet conform wet- en regelgeving is ingericht door Afas.
Om dit te laten aanpassen heb ik een wens moeten insturen, wat ik een bijzonder werkwijze vind wanneer iets niet voldoet aan de wet- en regelgeving.
Daarom hier de vraag of jullie op mijn wens HRM-I-1968 zouden willen stemmen.
Vreemd inderdaad. Als dit echt niet conform de regelgeving is, dan is het gewoon een incident. Ik ga ervan uit dat je initieel een incident hebt aangemaakt. Ik zou daarbij aangeven dat je niet akkoord bent met de oplossing omdat het volgens jou een fout in de software betreft. Als het goed is, wordt het incident dan geƫscaleerd naar een meer ervaren helpdeskmedewerker en eventueel zelfs naar de product manager voor HRM als ze blijven herhalen dat het een wens is en jij van mening blijft dat het een fout is.
Ik heb ook enkele keren vergelijkbare situaties meegemaakt waarin de productmanager uiteindelijk aangaf dat het inderdaad een fout was en het dus opgelost moet worden.
Dan is stemmen niet meer nodig.
Het incident is inderdaad geƫscaleerd en Afas heeft bevestigd dat het om een fout gaat. Toch moest hij op de wensen lijst gezet worden, omdat Afas de wensenlijst blijkbaar ook gebruikt voor fouten.
Om wat meer kracht bij te zetten dat dit z.s.m. opgelost moet worden, hoop ik dat het aantal stemmen hierbij gaat helpen.