Hi, tijdens de AFAS Open werd een overzicht bij medewerker en sollicitant laten zien waarin staat welke mails er verzonden zijn. Ik zie die pagina-onderdelen wel terug en plaats ik op de stamkaart, maar er worden geen gegeven getoond.
Hier staat beschreven hoe je dit kunt aanzetten om het vanaf dat moment te zien. Het is niet zo dat per definitie elke mail wordt opgeslagen.
Als het wel aan staat maar je ziet ze niet zou je eens kunnen checken of je ze in Profit kunt terugvinden, zie je ze daar ook niet dan staat het waarschijnlijk niet goed aan of werkt er iets nog niet helemaal goed.
Ik heb het probleem dat de regel met de mail wel getoond wordt, maar de mail wordt niet als bijlage getoond.
Hierop heb ik vanuit AFAS Support de volgende reactie ontvangen: Inmiddels heb ik begrepen dat het een bekend probleem is met het inzien van bijlagen met bestandstype .eml en .msg. Hier is dan ook al een patch voor aangemaakt voor Profit 7. Helaas staat het niet op de planning om dit ook in Profit 6 te patchen vanwege het feit dat er een work-around is en andere prioriteiten in de ontwikkeling van Profit.
Voor nu kunnen jullie dus inderdaad verder (ietwat omslachtig) door het downloaden van de bestanden. Ik zal dit incident koppelen aan de Productontwikkelingsaanvraag van Profit 7. Excuses voor het ongemak!