Sollicitant gekoppeld aan oud medewerker geen e-mail ontvangen Profit

Goedemorgen,

wij hebben een oud medewerker die heeft gesolliciteerd op een nieuwe vacature. AFAS heeft onderwater deze persoon meteen gelinkt aan de oud medewerker, hierdoor heeft die geen mail ontvangen van de sollicitatie (volgens mij omdat de medewerker dan op geblokkeerd staat). Heeft iemand hier een oplossing voor dat die de persoon deblokkeert of hier niet naar kijkt? Ik heb in de flow van de sollicitatie alleen de knop van Sollicitant en Portaltoegang bijwerken. Maar zou dat wel zo willen houden :).

Hi Mitchel,

Uit jouw vraag haal ik niet zo snel op welke manier het sollicitatieproces is ingericht, maar in de workflow koppel je zelf het berichtsjabloon voor de bevestiging van de sollicitatie. De knop Sollicitant en portaltoegang bijwerken zou ervoor moeten zorgen dat de gebruiker van een bestaande medewerker weer gedeblokkeerd wordt. Zodra de gebruiker dan gedeblokkeerd is zou je het bericht kunnen laten sturen.

Wellicht kan het nog aan de bestemming liggen van het bericht, heb je daar ook al naar gekeken?