Spraaktaak problemen

Ik ben de spraaktaak aan het testen, in de testomgeving werkt het prima bij mij (ik heb wel alle rechten)
In de live omgeving staat alles hetzelfde zoals in de test volgens mij, maar als ik een opname start en instuur, verschijnt er geen taak. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Dit zou ik ook graag willen weten. We willen dit mogelijk voor onze Salesmensen gaan toepassen, maar ook ik zag dat het op de live niet werkte en heb het zodoende weer weggehaald.

Hoi Bianca,

Ik heb het zojuist bij ons ingericht, en daar werkt het.
Een aantal puntjes die me te binnen schieten:

• Heb je Jonas geactiveerd?
  • Heb je de Type pagina’s in je Insite geactiveerd?
  • Heb je de juiste autorisatie om de spraaktaken in te zien?
  • Heb je de spraaktaak in je juiste Pocket omgeving ingestuurd?

Hallo Gijs,

Ja, de punten die je noemde waren allemaal gedaan.
Inmiddels werkt het insturen, zag bij de release notes dat er een aanpassing bij de spraaktaak was gedaan, dat was misschien het probleem.

Insturen gaat nu goed, maar sommigen krijgen een foutmelding, er staat dan bij het Jonasblok “er is iets misgegaan, probeer het later opnieuw”
Ik zie in de taak dat het audiobestand in de bijlage zit (het was een opname van een bespreking van ongeveer 1 uur), maar er is geen transcriptie gemaakt.
Is er een mogelijkheid om opnieuw de transcriptie te genereren?
Ik zag bij dit dossieritem in het logboek een melding - The process cannot access the file … because it is being used by another process

Duurt het transcriptie maken misschien lang omdat het een opname van een uur is en moet je dan een tijd wachten voor je de taak opent?