Onboarding template gezocht

Beste community,

In het kader “nee heb je en ja kun je krijgen” ben ik benieuwd of er wellicht concollega’s zijn die een mooi stappenplan hebben (naast hetgeen AFAS via SIMPLR deelt) om het onboarden in te richten?

Verder ben ik ook benieuwd of degenen die dit al achter de rug hebben de inrichting parallel hebben gedaan én of er een andere Outsite-omgeving voor is aangevraagd voor het testen.

Jullie antwoorden zou ik enorm kunnen waarderen, maar ik weet dat er voor AFAS en AFAS-partners een verdienmodel aan gekoppeld zit. We maken ook gebruik van een AFAS-partner, maar ik denk dat het goed is om hier ook nog even het net op te halen. Thanks :heart:

Vincent

2 likes

Hoi Vincent,

Ik ga hier mee beginnen in april en ben van plan om naast de SIMPLR documentatie het wiel opnieuw uit te vinden. Als oud AFAS consultant (bij AFAS) heb ik wellicht wat inzichten maar een sparringspartner zou ik wel waarderen. Wellicht kunnen we hier samen optrekken in een niet commerciële samenwerking?

Niet helemaal wat je vroeg maar misschien nog beter? :upside_down_face:

Hartelijke groet,

Robert

Hoi. Ik heb wel een excel sheet voor je die ik heb gebruikt. Als je me je mailadres geeft kan ik die wel delen. Groetjes Ingrid

1 like

Hoi Ingrid,

Dat zou ik zeer kunnen waarderen. Mijn mailadres is vgooren@inthergroup.com. Zelf heb ik ook e.e.a. gemaakt ter voorbereiding, maar ik heb geen ervaring met een dergelijk project op deze schaal. Alle hulp is dus welkom!

Thanks!

gr.
Vincent

Hoi Ingrid,

Wil je mij deze wellicht ook toesturen op robert@rocrad.com?

Bij voorbaat dank :slight_smile:

Ik hou me van harte aanbevolen voor alle informatie en tips/trick om hier mee aan de slag te gaan. We gaan eind mei over en moeten nog veel voorbereiden.

Hoi Ingrid,
zou je mij deze wellicht ook kunnen mailen? kris.hanegraaf@oostendorp-autogroep.nl
ben benieuwd naar wat je gemaakt hebt. Wij zijn hier al even mee bezig maar het is nog niet echt een gestructureerd proces.
Groetjes Kris

Hoi Ingrid, zou je deze ook op willen sturen naar mij? Ik ben enorm benieuwd naar wat je inzichten zijn. Mijn mail is: x.peursem@hoekenblok.nl

Hoi Robert,

Dank voor je voorstel. Wij hebben een AFAS-partner gevraagd met ons samen de inrichting te gaan doen. Mocht er goede documentatie uit komen die gedeeld kan worden zal ik dat niet nalaten. Aangezien ik zelf sinds ik (nu 2,5 jaar) met AFAS ben gaan werken naast AFAS ook nog nooit iets met HR-zaken te maken had is voor mij de basis voor nu even het belangrijkste en is een andere inrichting o.b.v. ervaring in deze setting voor mij nu even niet wenselijk, maar je voorstel wordt wel gewaardeerd en wellicht dat het op andere vlakken wel een goed idee is!

Gr.
Vincent