Ik ben een script aan het maken om bestanden uit al onze omgeving te verzamelen en deze vervolgens in één omgeving onder te brengen. Hierbij loop ik tegen foutmeldingen in de Subjectconnector aan in één omgeving.
Zie eerste screenshot - hier wordt middels het dossieritemnummer het file_id opgehaald.
In het tweede screenshot wordt middels het dossieritemnummer en file_id geprobeerd de bijlage op te halen middels de Subjectconnector, hier ontstaat echter een 404 error.
Doe ik iets verkeerd? In onze andere omgevingen lijkt het wel te werken.
De App connector in Profit heeft rechten op de connector AppConnectorSubject.
Het nummer van het dossieritem en de fileid kloppen wel, zie ook de eerste screenshot waarmee de betreffende gegevens worden opgehaald uit de omgeving. In een aantal van onze andere Profit omgevingen werkt dit ook wel met deze data.
ik vond het een verdacht laag nummer en dacht daarom dat je mogelijk het dossieritem nummer obv nummering in het type dossieritem zou hebben ipv het dossieritemnummer. Dat is uit de schermafbeelding niet te herleiden en mogelijk het controleren nog waard.
Gebruik je een connectorgebruiker met alle rechten verder? En zie je wellicht iets in het omgevingslogboek?
Ik ben de stappen bij het aanmaken van de app connector nog eens nagelopen, en het lijkt erop dat ik de systeemgebruiker geen rechten had gegeven op de dossieritems
Blijkbaar zijn de rechten niet nodig voor de getconnectoren, maar wel voor de subjectconnector.