Je kan taken van dezelfde persoon op insite samenvoegen. Nu heb bijv bij onboarding of uitdienst meedere draaiboektaken van dezelfde persoon. Deze kan je samenvoegen zodat er maar een regel in de takenlijst komt te staan. Weet iemand hoe je dat kan instellen?
ik denk dat je dan naar verdichten zoekt. Je verdicht dan op basis van de medewerker(nummer). Je kan dan aangeven hoeveel draaiboektaken je hebt door middel van Aantal.
Is dat ongeveer wat je zoekt?
Overigens zou ik het niet aanraden als je weergave meerdere type dossieritems heeft. Wil je dat wel, verdicht dan ook op basis van het type dossieritem (draaiboektaak).
EDIT: Maar… verdichten is helemaal niet mogelijk in InSite of OutSite voor weergaves of overzichtspagina’s, dus dan is bovenstaande tekst helemaal niet nuttig.
Dan heb ik geen idee.
Is het dan niet logischer de personen samen te voegen of is dit wat je bedoeld?
Hoi Marijke,
Bedoel je als een soort checklist die je in de taak kunt afvinken ipv allemaal losse taken? Checklist inrichten in je workflow - AFAS Klantportal