Verklaring omtrent gedrag (VOG) - status meegeven

Wens is om bij een actie knop een waarde mee te geven aan het veld type actie ( bijv. Gewaarmerkt) ik dacht dit doe ik even via waarde toekenning. Bij uitvoering krijg ik de melding.

Het veld “type actie” kan niet gewijzigd worden.

Wie kan mij vertellen waar ik dit kan aanpassen zodat het wel bewerkbaar/aanpasbaar is? Heb al in de management tool gezocht en bij profiel… Maar kommer niet uit…

Mocht iemand een andere geniale oplossing hebben bedacht om statussen (die later goed terug te vinden zijn in een analyse o.i.d) mee te geven aan de standaard VOG flow van AFAS dan hoor ik het ook graag.

1 like

Haai Birgit,

Hoe heb je de statustabellen ingericht (die bij elke actiestap) aanpasbaar wordt?
Of is dat onvoldoende wat je nodig hebt voor deze workflow?

Greetz

Heey daan, Via waarde toekennen op 1 actie knop? Als psa op de knop gewaarmerkt drukt, dan moet hij onder water het veld type actie gewaarmerkt toevoegen (die ik uiteraard heb toegevoegd bij de type actie) Maar dat slikt hij helaas niet :person_shrugging:

Als je gebruik maakt van het Verklaring omtrent gedrag dossier van Afas kun je mogelijk de tekst Gewaarmerkt laten plaatsen als toelichting vanuit waarde toekennen, mits hier natuurlijk geen belangrijke informatie in staat.
Als je gebruik maakt van een vrij dossieritem kun je een vrij vinkveld maken die gewaarmerkt heet en deze vanuit de waarde toekennen aan laten zetten.

Thanks jos, voor je aanvulling. Dit zou evt een mogelijkheid kunnen zijn… neem hem mee als optie in de brainstorm :smile: de laatste genoemde gebruiken we nu echter was ik aan het kijken of we de AFAS flow konden gebruiken. Zodat deze via de “verplichte” draaiboektaken mee kon inde onboarding flow.