Eenvoudige vraag: is het mogelijk om vrije velden aan te maken op Arbeidsvoorwaarden (ik kan het in de managementtool gek genoeg niet vinden)?
Ik wil graag vrije velden aanmaken op arbeidsvoorwaarden om medewerkers via een selectie automatisch te autoriseren voor bepaalde pagina’s op InSite.
Op dit moment moeten we de selectie aanpassen indien medewerkers met andere arbeidsvoorwaarden (ook) toegang moeten krijgen. Het liefst zitten we gezien de complexiteit van onze selecties, wanneer de selecties eenmaal staan, zo min mogelijk aan de selecties.
Een (vink) veld op de arbeidsvoorwaardenset (via HRM/Organisatie/CAO/Arbeidsvoorwaarde) zou daarom een uitkomst zijn.
Ik denk dat het niet kan; maar waarschijnlijk kun je met dit fantastische AFAS-geheim: Eigen functievelden maken wel op basis van een signaal een vrij veld op de medewerker vullen.
Een alternatief waar ik aan denk is de omschrijving/code van de arbeidsvoorwaarde aan te passen om een specifieke letter te bevatten; hierop kun je al wel selecteren zonder dat er vrije inrichting nodig is. Als je dan deze waarde van de arbeidsvoorwaarde zou aanpassen heb je automatisch dat de medewerker binnen/buiten de selectie valt.
Wellicht zijn er nog andere creatieve oplossingen mogelijk als je wat verder toelicht wat je precies probeert te doen en waarom (wat hebben deze mensen verder gemeen met elkaar etc.)