Goedemorgen allemaal,
Wij zijn het proces voor het opvragen en insturen van de VOG aan het herinrichten. Nu zijn er incidentele situaties waar HR de VOG voor de medewerker in moet sturen. Doordat we de aanvraag al uitzetten voor de datum indienst kan het zijn dat we deze ontvangen vóór de startdatum van de medewerker.
Alleen blijkt nu dat het overzicht “Verklaring omtrent gedrag medewerkerkeuze” toekomstige medewerkers niet toont. Terwijl ik het dossier wel vanaf de stamkaart in kan sturen, dus het ligt niet aan de dossierinstellingen of autorisatie en de medewerker is dus al geregistreerd.
Hopelijk kan iemand helpen en zie ik gewoon iets heel simpels over het hoofd?