-100 Verklaring omtrent het gedrag (Profit) insturen bij toekomstige medewerker

Goedemorgen allemaal,

Wij zijn het proces voor het opvragen en insturen van de VOG aan het herinrichten. Nu zijn er incidentele situaties waar HR de VOG voor de medewerker in moet sturen. Doordat we de aanvraag al uitzetten voor de datum indienst kan het zijn dat we deze ontvangen vóór de startdatum van de medewerker.
Alleen blijkt nu dat het overzicht “Verklaring omtrent gedrag medewerkerkeuze” toekomstige medewerkers niet toont. Terwijl ik het dossier wel vanaf de stamkaart in kan sturen, dus het ligt niet aan de dossierinstellingen of autorisatie en de medewerker is dus al geregistreerd.

Hopelijk kan iemand helpen en zie ik gewoon iets heel simpels over het hoofd?

Hoi Marijke,

Helaas is deze medewerkerkeuze pagina door AFAS niet zo ingericht dat je toekomstige medewerkers ziet :frowning:

Vanaf stamkaart is de enige optie in dit geval.

Groetjes Mischa

Ik was er al bang voor. Maar aangezien ik het compleet onlogisch vind (het is immers een medewerker) hoopte ik gewoon iets over het hoofd te zien. Bedankt voor je reactie, scheelt weer verder zoeken naar niets :grinning_face_with_smiling_eyes: