@DeSeizoenen-Kim
Ja, heel regelmatig. Ik ben daarom heel blij met een forum zoals dit!
Maar nog fijner zou het zijn als de stappen gewoon hetzelfde zouden zijn. Of inderdaad zoals de wens, dat het makkelijker te vinden is.
En je wilt ook niet altijd maar steeds iets proberen, de gebruiker vragen of hij/zij het nu ziet. Nee, nog niet. Oké dit weer terugzetten en weer iets anders proberen. En dat soms 5,6 keer heen en weer. Is gewoon niet fijn.
Mijn stem heb je!
Tevens kan je in een testomgeving vaak je inlog aanpassen, zodat je in insite kan controleren wat je precies moet aanpassen. Dan hoef je niet de hele tijd met de gebruiker te schakelen.
Dag @RichardvanSchie
Ja. die pagina had ik gezien, maar het verteld mij totaal niet waar ik een knop kan vinden binnen de autorisatietool. Daarnaast zegt de de Help dat ik de actie op ‘Toevoegen’ of ‘Toestaan’ moet zetten (want het betrof een actieknop in Profit), terwijl in dit geval ik een tabblad op ‘Onderhouden’ moest zetten.
Wat betreft de testomgeving kan ik inderdaad zonder de gebruiker testen, maar als ik niet weet wat ik doe, weet ik ook niet wat ik heb aangepast. Dan zie ik alleen dat de knop nog steeds niet zichtbaar is. Dan was ik nu waarschijnlijk nog aan het zoeken naar die speld in de hooiberg. Ik ben dus heel blij dat @Desiree mij zo kon vertellen waar ik moest zijn.
Groet Ilse