Berichtsjabloon vanuit de workflow sturen, met daarin de juiste gegevens van de betreffende mutatie. Bijvoorbeeld bij een functiewijziging, na het registereren in profit, zou ik een mail willen sturen naar een gebruikersgroep, met daarin de muterende gegevens (ingangsdatum functie, functie, einddatum bij tijdelijk). Welke gegevensverzameling is hiervoor correct. Ik krijg namelijk niet alle gemuteerde gegevens terug in mij berichtsjabloon.
Hoi Lana,
Dit voelt als het nabouwen van onboarding/standaard workflowfunctionaliteit naar een mailtje. Wat probeer je precies te bereiken met dit bericht? Wellicht is er een andere meer standaard oplossing voorhanden!
Het gaat inderdaad om een mail met daarin de benodigde informatie. Naar een groep die op dit moment helaas bijna niet op InSite komt, dus met name ter kennisgeving.
Ik denk dat je dan een heleboel subsjablonen met de verschillende workflowmutatie
gegevensverzamelingen zult moeten maken. Ik heb al even gekeken maar dit is best een klus.
Wellicht dat een hybride oplossing werkt? Een mailtje met een link naar de taak waar ze op kunnen klikken? Dan heb je gelijk twee pluspunten te pakken: De informatie wordt beschikbaar én de collega’s in kwestie komen vaker op InSite. Zo’n link werkt eventueel ook voor de Pocket App.
Voordeel van bovenstaande is dat het je zo’n 5 minuten inrichtwerk kost.