wanneer iemand door het onboarden proces heen is dan wordt die omgezet naar medewerker in het systeem.
Echter wanneer de persoon dan in zijn/haar dossier het item van onboarden wilt openen dan komt die met een foutmelding dat die niet geautoriseerd is.
Ik heb alle pagina’s aan de groep gekoppeld waar de persoon in zit en ook in het gegevens filter dat die deze door moet laten gaan. Dit ook op de groep nog eens gecontroleerd
Dit betreft een vertrouwelijk dossieritem dus je moet dan recht hebben op alle bestemmingen van het dossieritem om deze in te kunnen zien. Kort gezegd heb je dus drie soorten rechten nodig:
Recht op álle bestemmingen van het dossieritem
Recht op het dossieritem zelf
Recht op de tonen pagina van het dossieritem
Als ik hoor wat je gedaan hebt dan is punt 3 niet het issue (ook eenvoudig te herkennen aan de URL, deze bevat dan de naam van de pagina).
Je geeft aan dat het gegevensfilter goed staat maar ik verwacht dat je een van bovenstaande punten hebt gemist óf een zeldzamere case uit het help-artikel hebt.
Ik had een bericht geplaats m.b.t. de filter op de sollicitant maar ik zie bij ons dat het filter (automatisch) goed staat. Onze SA kreeg dezelfde melding en daar stond bijgevoegd filter uitgeschakeld (staat nu op geactiveerd). Is dus helaas geen oplossing voor jouw vraag.
Hi Mitchel, als je het filter op actief zet van alle sollicitanten dan zit de medewerker het wel. Ik denk dat het heel erg is als je die op actief zet….?
Wij zijn hier toevallig ook mee aan het puzzelen geweest, en voor ons hielp het door een filter aan te maken zoals Annelies hierboven aangeeft, maar dan specifiek voor de medewerker. Dan zet je niet zomaar te veel gegevens open. Wellicht heb je hier wat aan?