Hoi allemaal, ik ben benieuwd of iemand een simpele uitleg heeft over het maken van eigen payroll audit meldingen. Ik heb het Help artikel van AFAS gevonden maar daar staat vrij weinig informatie in (https://lnkd.in/ei7wKyKT). Wij willen bijvoorbeeld signaleren wanneer iemand weer beter is geworden en nog steeds looncomponent ‘Ziekte uren 70%’ (bij ons LC 41 / 6811) actief heeft staan.
Ik weet inmiddels, door de help, dat er templates beschikbaar zijn maar ik snap niet hoe ik die template dan zo kan bewerken dat ik op bovenstaande situatie kan signaleren. Ik probeer bijvoorbeeld nu de template: ‘Audit: template combinatie niet toegestaan’ te gebruiken. Ik kan dan zelf parameters opgeven echter snap ik niet hoe ik nu kan filteren of instellen dat er moet gekeken worden naar de verzuimregel van de medewerker en het actieve LC 41.. Het lijkt zo’n simpele vraag..
Hopelijk kan iemand mij deels op weg helpen.
Het zou toch ook interessant zijn als we bepaalde voorbeelden met elkaar kunnen delen die, in theorie, bij alle AFAS klanten voorkomen. Ik denk dat bovenstaand voorbeeld bij alle AFAS klanten kan voorkomen waarvoor nu handmatige controles worden uitgevoerd.
Groeten, Niels