Ik probeer twee elementen van een InSite project pagina te gebruiken welke in in juli 2022 in een AFAS training heb gezien. Heeft iemand een idee hoe ik deze kan creeeren?
Het eerste is algemene informatie in de banner. Ik zou verwachten dat dit via een tekst blok gaat, maar ik kan de velden niet vinden. (Verkooprelatie, begindatum, status etc.).
Het tweede is de kleine visuele weergave van de teamleaden.
De project pagina bevat al veel informatie, dus wanneer ik hier wat controle over kan krijgen, gaat dat zeker helpen met de overzichtelijkheid van de pagina.
Het bovenste deel is een custom achtergrond voor de pagina: Achtergrond over volledige breedte scherm - AFAS Help Center met daarin het tabblad status opgenomen verwacht ik. Het zou ook kunnen dat het vrije velden zijn die de waardes uit het project hebben vanuit presentatieoogpunt maar ik vermoed dat in het profiel bijna alles op onzichtbaar staat en dat deze velden hier zijn opgenomen.
Dat baseer ik op de “volgende” knop (deze verraad een weergave met bladeren in sets van regels aan). De meer knop die je ernaast ziet is een losse knop en geen onderdeel van de weergave.
Wat je sowieso altijd kunt doen is aan AFAS support vragen of ze bij hun afdeling APB de vraag willen stellen; die richten dit daar in
Hoi Robert,
Dank voor je reactie. Uiteindelijk is het me gelukt om de informatie in de balk weer te geven.
Daarvoor heb ik een weergave “misbruikt”. in mijn geval heb ik op InSite een kopie gemaakt van de weergave “Cumulatieven per project per groep”. In onze opzet resulteerd deze altijd in een enkele regel. In Profit de weergave aangepast en de gewenste velden zoals klantnaam, projectnaam, start datum, status, etc. toe te voegen. Daarna een sjabloon aangemaakt zodat ik de informatie kon plaatsen waar ik wil. Resultaat is nu veel relevant informatie in de banner.