Hallo,
Op de projectpagina op InSIte heb ik een dropdown met voor iedere projectstatus een optie. Dit zijn allemaal profielen die op hun buurt een workflow starten die de projectstatus aanpast middels “waarde toekennen”. Nu werkt dit prima, en heb ik een mooie audit trial van wie wanneer een project status heeft aangepast.
Nu loop ik tegen 2 dingen aan:
- In de workflow die het project op afgerond zet, wil ik tevens het veld “werkelijke datum gereed” vullen met de datum van vandaag, maar dat veld is niet beschikbaar bij waarde toekennen. In de gegevensverzameling in stap 1 van de workflow heb ik dit wel toegevoegd en ik kan daar ook controles op uitvoeren, maar een waarde toekennen lukt dus niet. Iemand een suggesties?
- Het aanpassen van de project gegevens kan ook via de actieknop “aanpassen” vanuit de standaard in AFAS, daar staat ook de optie projectstatus aanpassen in het blok waar ook de datum velden staan. Als ik probleem 1 niet op kan lossen, kan ik dit blok niet verwijderen en kan de status dus ook buiten de workflow om aangepast worden.
Alvast bedankt voor jullie hulp!