Company creditcardtransacties beoordelen en verwerken

Bij ons zijn er steeds meer medewerkers met een bedrijfscreditcard. De bonnetjes van de betalingen worden allemaal apart en op verschillende manieren aangeleverd en moeten dan handmatig worden gematcht aan de afschrijving.
We zijn dus op zoek naar een manier om dit te automatiseren.
AFAS zelf zegt dat er geen functionaliteit is maar maakt voor hun eigen medewerkers hiervoor gebruik van vrije inkoopaanvragen/inkooporders/confrontaties. Dit is voor ons niet een ideale optie.
Zijn er hier mensen die ook dit probleem hadden en dit op een andere manier hebben opgelost?

Wij laten bij ons alles versturen naar onze mailbox voor facturen. Deze mailbox wordt automatisch uitgelezen door AFAS. Vervolgens komen deze als inkoopfactuur (e-factuur) binnen. Deze worden geboekt.
Is dat iets wat ook voor jullie kan werken?

Onze creditcardafschriften worden ook ingeboekt als efactuur, dus dat zou denk ik dubbelop zijn. Het is ook niet echt een factuur, eerder een betalingsbewijs die aan de creditcardafschrift moet ‘hangen’.