Meerdere klant-outsitedomeinen gelijktijdig mogelijk?

Beste community,

Weet wellicht iemand of het mogelijk is om gelijktijdig meerdere klant-domeinen te hebben?

Ik heb er namelijk 2 aangevraagd, maar de terugkoppeling vanuit AFAS vind ik dusdanig verwarrend dat ik niet weet of het nu goed gaat. Er zijn namelijk 2 actie-knoppen die ze sturen, die beiden niet van toepassing zijn. Iemand hier ervaring mee wat te doen? (de outsite-domeinen zijn nu in ieder geval wel te selecteren in Profit en dat wil ik graag zo laten)

Ervaring en/of reactie wordt erg gewaardeerd!

Vincent

Hoi Vincent,

Het is al gelukt zo te zien. Je kunt deze knoppen gebruiken om óóit het domein te annuleren. Als het goed is staat nu in Profit dat je nu twee links te kiezen hebt.

Dank Robert, ik vind dan de feedback vanuit AFAS onduidelijk, aangezien je dan ook een bevestiging zou moeten hebben als “keuze” dat je het domein wilt behouden. Maar het gaat nu goed.

We moesten nog wel het IP (cijfer-adres) bij de hosting partij koppelen dat we van AFAS gekregen hadden, maar dat was het dus. Dank voor de snelle reactie!

Dit is een wat gebastaardiseerde workflowimplementatie. De flows blijven open staan tot je hem opzegt. Je moet in dit geval dus nergens op klikken.

Daar zit vast een procesmatig argument achter maar het is inderdaad contra-intuïtief.

Haha, welicht is het mijn authistisch brein dat er niet zo goed tegen kan dat een workflow mogelijk jarenlang open blijft staan, maar duidelijk :wink:

1 like

Toch nog even een vervolg. Ik heb zojuist de url via Profit gepubliceerd naar deze nieuwe weblocatie, echter (nu de publicatie helemaal afgerond is) krijg ik de volgende meldingen:

en via het IP dat we van AFAS hebben gekregen krijgen we:

Ben ik te ongeduldig of ligt er tóch nog een actie bij AFAS? Onze systeembeheerder geeft aan dat dit een melding is voor AFAS, maar zelf ben ik er niet zo zeker van. Lees het nog graag…

Vincent

Als jullie in de DNS verwijzen naar het Ip van AFAS dan zit je goed; het kan tot een uur na publicatie duren voor de site goed bereikbaar is

Dan zal het mogelijk mijn ongeduld zijn en ik kijk ik er morgen/overmorgen naar. Dank Robert weer :face_with_peeking_eye:

Heb hem uit nieuwsgierigheid even geprobeerd en hij doet het!

Hoi Robert,

Dat kan inderdaad kloppen. De portal-pagina verwees nog naar een tijdelijke url. Deze heb ik nu pas omgezet (want leek het woensdag nog niet te doen en gisteren had ik vrij), maar nu krijg ik dus bovenstaande (fout-)meldingen. Ik kan het ip (185.46.xxx.xx) wel pingen, maar de daadwerkelijk gelinkte pagina niet (ticket.inthergroup.com) . Mis ik nog ergens een stap of…?

Vincent

Hoi Vincent,

bijzonder. Ik kom er dus wel op…

Hoi Robert,

Dan is het onze firewall. Ik heb met mijn telefoon de WiFi uitgezet en toen de url opgezocht en vervolgens kom ik er wel bij. Eens even met onze systeembeheerders praten denk ik…

wordt vervolgd!

Vincent

Het was de firewall configuratie. Zojuist met de systeembeheerder gezeten en het werkt! Case closed :smiley:

Dank Robert voor je snelle reacties en het meedenken!