Beste community, We zijn voornemens om ticketing via AFAS te gaan toepassen, waarbij we ook klantportalen willen gaan beschikbaar stellen. Hierover heb ik een paar vragen die ik niet heel scherp beantwoord vind via de AFAS Help (of via AI / zoekmachines), namelijk:
- We willen onze test-outsite pagina overzetten naar een klantportal outsite
 - Omdat we meerdere klantportalen voor ogen hebben (namelijk een klantportal voor leveranciers, klanten, medewerkers die iets bij een andere (interne) werkgever willen inschieten is het nog niet zeker of we met 1 outsite-omgeving af kunnen. Heeft er dan ook iemand ervaring met het opzetten van 1 outsite-omgeving (=klantportaal) met daaronder virtuele omgevingen (om eerdergenoemde splitsingen te kunnen toepassen)
 
Hopende dat mijn vraag duidelijk genoeg is. Hoe meer voorinformatie ik hierover heb des te minder consultancytijd hebben we hierin nodig. Maar omdat ik als enige AFAS beheerder werkzaam ben is af en toe de community raadplegen een zeer nuttige activiteit ![]()
groet,
Vincent