Signaal aflopend contract financieel

We hebben een signaal gemaakt om de verantwoordelijke te waarschuwen dat de einddatum van het contract financieel nadert. Ik heb als bestemming een vrij dossieritem gekoppeld en bij het veld ‘Contract’ heb ik het contractnummer gekoppeld. Helaas krijg ik steeds de volgende foutmelding: Field ‘Contract’ is filled, but doesn’t form a valid combination for a subjectFile.

Weet iemand welk veld ik moet gebruiken om dit te fixen?

Dag @Valentino,
Er is hier een standaard dossieritem voor: -63 Contractverlenging financieel, samen met een standaard signaal ‘Financieel/Contractverlenging (Profit)’.
Ik zou het daarin proberen.
Groet Ilse

Hoi Valentino, het issue is tweeledig:

In jouw vrije dossieritem verwijs je naar een bestemming “contract” maar als je de mogelijkheden voor bestemmingen in de eigenschappen van een type dossieritem bekijkt wordt de combinatie Inkooprelatie + contract aangeboden; niet los contract (dit is de oorzaak van jouw foutmelding).

Dat gezegd hebbende, voor wat jij probeert te doen is jouw oplossing eigenlijk niet handig; de standaard van AFAS biedt hier al mogelijkheden voor zoals Ilse aangeeft.

Mocht je dus andere dossieritems op een contract willen insturen dan moet je ook de inkooprelatie meenemen in de bestemming.